Samsung râde din nou de Apple într-o reclamă, dar nu-i iese
Samsung se ia din nou de Apple și de iPhone într-un nou spot publicitar. Compania sud-coreeană a realizat o altă reclamă în care vrea să demonstreze calitatea produselor sale și inferioritatea celor de la Apple.
De data aceasta, Samsung a țintit către viteza de descărcare pe iPhone X. Reclama începe direct într-un magazin Apple și cu un client care se întreabă de ce iPhone X nu are cea mai mare viteză de descărcare de pe piață dacă tot spun despre el că este smartphone-ul viitorului.
Geniul, angajatul Apple, îi explică că iPhone X are o viteză de descărcare mai mare decât cea regăsită pe iPhone 8, apoi clientul reacționează spunând că Samsung S9 are o viteză mai mare, de parcă chiar știe cineva vitezele astea.
Angajatul nu mai spune nimic și reclama se încheie. Aceasta nu este prima dată când Samsung râde (sau vrea să râdă de iPhone), însă nici de data asta nu îi iese. Compania sud-coreeană se laudă cu smartphone-urile S9 și S9+ ca având cel mai rapid internet de pe piață în acest moment, arătând testele de viteză realizate de Ookla.
Foarte bine pentru ei că au reușit această performanță, dar această reclamă, ca altele în trecut, arată răutatea Samsung.
De ce nu puteau arăta o reclamă care să demonstreze această viteză, în comparație cu un iPhone X. Puteau pune doi indivizi să descarce un film de pe Netflix și utilizatorul de Samsung să se bucure de serial pe când cel cu iPhone-ul să fie nevoit să aștepte. Trimitea același mesaj, dar într-un mod mai puțin eviddent.
Samsung a lansat această reclamă proabil pentru a impulsiona vânzările scăzute pentru modelele Samsung S9 și S9 Plus, dar și pentru atrage atenția asupra sa având în vedere că se pregătește să lanseze cât de curând următorul flagship din seria Note, Samsung Galaxy Note 9, care este programat să fie lansat în luna august.